Nabídka autoservisů v české republice je poměrně široká a ne každý servis nabídne takovou kvalitu služeb, aby jste odjížděli spokojení.
Zde Vám poskytneme několik vodítek, jak poznat kvalitní servis, kam můžete bez obav svěřit Váš vůz.

1) Prostředí servisu
Pokud navštívíte autoservis, který už zdálky vyvolává pocit spíše autovrakoviště, je třeba důkladně zvážit jeho návštěvu. Vzhled servisu jako takového by měl vytvářet o firmě vizitku a pokud je autoservis špinavý a zašlý, určitě to není ta správná prezentace. Je pak nasnadě se domnívat, že podobný přístup bude i k Vašemu automobilu. Pokud tedy chcete navštívit dobrý autoservis dejte již na první pohled, který jistě vypoví o kvalitě samotného servisu. Správný autoservis Vám nabídne přijímací kancelář, možnost posezení, občerstvení, připojení na wifi apod.

2) Cena služeb
V dnešní době chce samozřejmě každý ušetřit, ale nízká cena nemusí být vždy výhodná. Pokud si vyberete autoservis, který nabízí podezřele nízkou hodinovou sazbu nebo ceny některých služeb výrazně pod průměrem, je třeba být více obezřetný. Samotná hodinová sazba v sobě nezahrnuje pouze práci jako takovou, ale také provoz celého servisu včetně jeho vybavení, které je finančně velmi nákladné. Pokud Vám autoservis nabídne “velmi výhodnou” cenu, je dosti pravděpodobné, že práci na vašem autě odvede na starém vybavení nebo s technikou čínské produkce.
To se pak může odrazit na kvalitě samotné opravy a náklady pak naopak stoupnou.
Aby autoservis dokázal fungovat, měl kvalitní vybavení a kvalifikované techniky, měla by se cena za hodinovou práci pohybovat okolo 600-800Kč. U pneuservisu by pak běžná cena za kompletní servis neměla být nižší než 800-1000Kč. Pokud servis nabízí nižší než uvedené ceny, zákonitě se to musí někde odrazit (kvalita práce, vybavení, použitých materiálů) Otázkou je pak také, jestli podezřele levný autoservis své příjmy přiznává a daní.

3) Přístup k zákazníkovi
Jistě má většina řidičů zkušenost, že přijede do autoservisu a tam se domlouvá servis takzvaně “u ponku”. Každá oprava si vyžaduje určité úkony a materiál na opravu a to by se mělo zásadně probírat v kanceláři. Při vytváření nabídky je řada možností oprav a volby použitých dílů a pokud přijdete do servisu a mezi dveřmi na Vás technik vystřelí +/- nějakou cenu, raději si nechte udělat službu někde jinde. Dobrý autoservis by Vám měl udělat cenovou nabídku ještě před započetím práce, abyste měli představu o nákladech na opravu. Zároveň pokud se ukáže nějaká další závada během opravy, měl by přijímací technik s Vámi tuto závadu nejprve prodiskutovat, než se pustí do její opravy. Nečeká vás pak nemilé překvapení, že cena opravy se rázně vyšplhá aniž byste o tom měli tušení.

4) Zveřejnění ceny za služby
Každý kvalitní autoservis má v dnešní době zavedeny webové stránky, kde se dozvíte rozsah prováděných služeb. Opravdu kvalitní a poctivý servis na svých webovkách zveřejňuje i ceník služeb. U takového servisu máte představu o tom, na kolik Vás případná oprava vyjde a nemusíte se obávat “skrytých nákladů”

5) Vybavení servisu
Při návštěvě autoservisu není na škodu zeptat se na vybavení servisu. Například kompletní stroje na pneuservis se dají sehnat z čínské produkce za několik desítek tisíc korun, ale kvalitní stroje stojí i desetinásobek. Je jasné, že čím kvalitnější stroje servis používá, tím větší je pravděpodobnost dobře a přesně odvedené práce. Úroveň vybavení servisu poznáte i na první pohled. Pokud se Vám bude vybavení zdát “zašlé a opotřebované”, je na zvážení, zda v tomto autoservisu služby využít či nikoliv.

6) On-line objednání
Aby pro Vás bylo objednání do servisu co nejjednodušší, nabízí kvalitní autoservis na svých webových stránkách kromě informací o službách a cenách také možnost objednat se do autoservisu on-line. Máte pak možnost určit si požadovaný úkon a čas opravy a předem se do servisu jednoduše a rychle objednat.

Pokud tedy shrneme všechny body, ideální autoservis pro Vaše auto by měl být:
1) čistý a v pěkném prostředí
2) kvalitně vybavený
3) se zázemím pro zákazníka (přijímací kancelář, posezení, občerstvení, wifi apod)
4) cenově přijatelný, ne však extrémně levný
5) transparentní (zveřejněné ceny, nabídka cen před započetím práce)
6) vstřícný k zákazníkovi (přijímací technik, tvorba optimální nabídky dle požadavků)
7) odborný (vyškolený personál, potřebné vybavení)
8) on-line (webové stránky, on-line objednávkový systém)

Vyzkoušejte autoservis PNEUCENTRUM MOTOL – řídíme se výše uvedenými body